Kanonkul helg! 5 av 5 toasters.

Hej hopp!
Nu har jag vaknat från komat jag har haft i två veckor! Det har varit rätt dött här på bloggen, jag har tuffat på i min vanliga takt med jobb, smide och träning. I helgen har jag dock släppt loss ordentligt! Jag var nämligen ledig i helgen, woohooo! Det var riktigt skönt faktiskt och det var time to celebrate:P Klara fyllde nämligen 20 bast för inte länge sen så hon skulle ha kalas på lördagen, något som jag såg fram emot! Ännu en sak som jag såg fram emot var att jag skulle få finbesök. I fredags kom nämligen min underbara pingla till kompis på besök ända ifrån Karlstad:P Linnea Martinsson anlände på kvällen och vi hade mysmiddag och filmkalas. Helgen blev lyckad med massa mys, partaj och shopping. Det var en riktig kanonhelg:)
Idag har jag både varit på verkstaden och jobbet. Nu är jag hemma och firar min kära syster som fyller 22år idag:P Ett stort grattis till henne!
Något annat roligt är att jag är klar med min silverskål:P Dock har jag inte tagit någon bild på den ännu, men det är på g. Mitt nya projekt är att lära mig måla i olja, så jag har inhandlat mig ett staffli och massa härliga färger. Jag har precis börjat på min första tavla, det är kanonkul:P Imorgon ska jag tillbaka till stan och jobba på mitt mästerverk;) Jag hoppas också kunna träna imorgon för just nu e min hals kaos, mina halsmandlar är stora som tennisbollar:S Dat var kanske mitt straff för jag hade en galet rolig helg och levde loppan;)
Gonatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0