Det börjar ljusna!

Tjenixen! Nu är jag på g igen efter en helg full av arbete:) Förra veckan satt jag och lekte med mina nya oljefärger och gick loss ordentligt på min första oljetavla. Det var grymt, man fastnar direkt! Sedan har jag knepat och knopat ihop lite smycken. Jag gjorde en ring som såg ut som en knuten rosett (Marrens förslag)! Jag ville att man skulle få känslan av att silvret var mjukt och gick att knuta som vilket skosnöre som hellst;) Sedan kan det också föreställa en människas armar och ben, därför lödde jag på en silverkula i mitten! Sedan har jag smidigt på ett halsband som föreställer ett ansikte som rinner ut:) Annars har jag försökt träna på att teckna och rita lite fritt för att få in lite känsla.

Idag började jag dagen med en löptur runt djurgården, kände mig rejält sliten efter helgens brutala pass men jag stappla mig runt där ändå! Sedan tog jag mig till ateljèn och började smida på ett par smultronörhängen. Jag hann bara börja på den första som ni ser här nere, den är inte riktigt färdig. Ni får ursäkta mina dåliga mobilkamerabilder men jag hade inte riktiga kameran med mig:) Tänkte att jag kunde visa upp lite vad jag sysslar med iaf! Nu har jag precis kommit hem från jobbet, jobbade nämligen kväll på Ica. Imorgon ska jag packa och fixa för på onsdag åker vi till Polen på träningsläger, de blir kanonkul:) P&K

Dagens klantigaste: Tappade en järntving på mitt knä, inte skönt!

Dagens stördaste: Väntade på bussen i Tumba som var försenad. När den väl dök upp så kom det två bussar med samma nummer som skulle gå till Bremora men då stannade de och pratade med varandra och sedan åkte båda förbi och sket i att plocka upp någon:S

Dagens bästa: Jag har haft ångest hela veckan att jag skrev två veckor fel på sommarledigheten, men idag kom sommarschemat och de visade sig att jag skrivit rätt, woopa! Vilken lättnad:)

 

 








Kommentarer
Postat av: brolin

Sjukt snyggt smultron älskling nu imponerade du verkligen på mig :) puss

2011-03-21 @ 22:59:48
URL: http://apieceofkarro.blogg.se/
Postat av: Klara

kan inte annat än att hålla med Mr Brolin! ;)

2011-03-21 @ 23:18:00
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/
Postat av: Johanna

SNYGGT!!

2011-03-22 @ 06:06:36
URL: http://nittioettnollsjutjugo.blogg.se/
Postat av: Ida

Du e grym!

2011-03-22 @ 07:26:10
Postat av: kungkarro

Va söta ni är:) Vad glad jag blir! Ska ta lite snyggare bilder med riktig kamera nästa gång! Och så måste jag visa er min skål också, den e ju färdig:) Men tack så jättemycket!<3

2011-03-22 @ 11:02:36
URL: http://apieceofkarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0