Kungkarro is back

Heeeeey alla glada!
Nu har jag tagit mig i kragen och bestämt mig för att behålla bloggen. Jag kom på att jag kommer ha massa att skriva om i höst när silversmidet drar igång på riktigt. Jag kan dock meddela att jag för det mesta kommer hålla mig till att skriva om silver och jobb. Fast det kommer säker slinka in lite knasiga grejer därimellan.
I sommar har det varit fullsmockat med tävlingar, jobb och fina dagar. I början på sommaren satt jag och smed silver för fulla muggar. Jag hoppas kunna kidnappa Elin någon dag snart så hon kan kirra lite schyssta bilder på mina verk:P Nu senaste veckorna har jag satsat på dra igång kartritandet. Jag har varit och röjt runt vid hellasgården, järlagården och nu senast var det Brotorp. Så jag har haft rätt fullt upp, jag ville nämligen få det mesta gjort innan helgen. Nu på lördag drar jag iväg till oringen i Hälsingland en vecka. I år bor jag med ett helskönt gäng: Linnea, Ellen, Kollberg, Martin och Elsa. Det kan inte bli annat än kul:P Jag hoppas bara att jag kan få till Orienteringen igen, sedan Polen har jag i stort sett ballat ur på teknikfronten. Men de ska det bli ändring på nästa vecka, jag är riktigt taggad:)
Imorgon ska jag även provjobba, det kommer bli jättekul. Håll tummarna nu, så avslöjar jag mer om det går bra:) wiiie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0