TudieFrutie

Idag har jag lekt med min kära vän Lökpök:) Vi spenderade dagen med att glida runt lite i skärholmen och leta efter en telia butik som inte var helt enkelt. Pekskärmen i centrum ville absolut att vi skulle gå till Abrakadabra affären istället och vägrade visa oss till Telia. När vi väl hittat de vi skulle och spanat in diverse så tog vi en tripp hem till Vårsta Centrum. Nu har vi spenderat kvällen hos familjen Lönnkvist med myskväll och filmtittning;) På måndag åker flickan iväg och reser i 5 hela månader! Jag kommer att sakna min kära vän, men jag hoppas att hon kommer få en kanon resa och träffa massa knasiga lirare. Kör hårt bruden:)<3
En liten söt hälsning från vårt nyårsfirande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0