Julledigt för en dag!

Woopa, idag är min första lediga dag på väldigt länge! Igår firade vi in det nya året i Tullinge med ett härligt gäng. Det vart massa god mat och sång, sånt gillar jag. Idag sleepade jag länge, sedan skickade jag och Marren hem Linnea och Göran som kom från Karlstad i torsdags och hälsade på. Det är två härliga prickar de där, när jag kom hem från jobbet igår så bjöd de på spetsad pannkakstårta, det är tydligen så man gör ute på landet;) Vad vet jag, men fin var den! Nu ska jag ta ikapp lite avsnitt gossipgirl som jag missat de senaste veckorna, sedan kanske det blir ut och skida, de beror på hur pigg jag känner mig. Imorgon blir det lite jobb igen, sen är de råpluggning som gäller inför körkortet, thats it! P&K




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0