En bullig torsdag




Hej hopp alla glada:)
Idag blev det ännu en tidig uppgång. Efter att ha jobbat kväll igår så var det bara hem och krypa under täcket för att ladda för en uppstigning kl 05.00 idag, mumms! Började nämligen jobbet kl 6 denna torsdag som många andra torsdagar. Kl 15.00 kom en glad Elin och en ganska trevlig Jonas för att hämta mig på jobbet. Det kändes som att mamma Elin och pappa Jonas skulle hämta lilla Karro på dagis. När familjen brummat iväg med bilen och tillsist anlänt till lägenheten i Tullingeberg så står mormor Johanna i köket i fullt bakfrääs. Det var nämligen bullfest pågång. Woopaa, jag som älskar bullar:) Tillsammans med bullarna spenderade vi en trevlig eftermiddag genom att diskutera och planera inför Sm-festen nästa helg. Det är nämligen maskerad, och vi har världens bästa idé till maskeraddräkt:P De kommer bli årets partaaaj! Jag läängtar:P Vi avslutade iaf kvällen med lite teknikträning i Visätra.
Nu ska jag vara lite social mot min lilla pingla till pojkvän innan jag ska ladda om för min sista dag på arbetet denna vecka. Nästa vecka blir fylld av silversmide och trimstams, jiiiippiiiii! Men först blir det en liten tripp till Avesta över helgen för att nörda runt lite i skogarna:) puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0