Helgdags!

 

Woooopa wooopa, nu är det helgdags:D Me like! Efter att ha slitit och arbetat hela veckan så ska det bli riktigt skönt att få slappna av och njuta av helgen. Ikväll blir det lite chillipilli framför tvn, sedan beger jag mig in mot stan imorgon för att göra lite ärenden och ta en titt förbi ateljén:) På söndag har jag lite fotografering göra, de blir roligt. Det är dock inte jag som ska fota men det finns ändå mycket att fixa och planera. Imorse fick man en liten lätt chock när man insåg att det var vitt på marken och flög snöflingor i ens ansikte. Jag blev inte direkt överlycklig eftersom jag vill ha höstväder i helgen och jag tycker dessutom att vi precis hade snö. Det ända possitiva med snön är att det om inte allt för länge går att åka snowboard och det gillar jag, a lot!

 


Kommentarer
Postat av: Myy

Karol! Fina grejer du gör hörru!

2010-10-22 @ 19:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0