Söndag



Helgen sprang förbi i raketfart, jag han knappt fatta att det var helg innan den var borta. I fredags var jag i verkstaden och lödde de sista ringarna. På kvällen var det dags för lite paintball med Lidingeö-grabbsen. Johanna, jag och Marre kom lite sent så vi missade lite av det roliga, men fick ändå känna på att bli träffade lite här och där. Man var iaf glad att man slapp vara Nick i gul kycklingdess när vi körde alla mot kycklingen, det kan inte varit allt för skönt;) I går jobbade jag på Ica på morgonen sedan var det dags att ta tag i mitt tränande som jag lagt på hyllan de senaste veckorna. Efter löppasset så var det dags att leka husmor, så jag tog mig in till stan och Gärdet för att städa, diska och laga mat. Sedan kom min lilla pingla till barndomskompis som precis fyllt år och käkade middag och hade myskväll med mig. Idag har jag varit en snabbis på ateljén, sedan mötte jag upp mamma och pappa på min favorit affär. Gissa vilken? Ikea såklart;) Shoppade loss lite där och sen övningskörde jag hem. Nu har jag precis tagit mig en mtb-tur och ska slänga mig in i bilen för att ta mig till Sara Lundblad där vi ska kolla på förra veckans bilder på brudkronorna:) wiiii....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0