En bra avslutning på en kanonvecka!

Efter att jag och Marren spenderat torsdagskvällen med Espen på middagsbesök så unnade jag mig lite sovmorgon. När jag väl kravlat mig ur sängen och dunkat lite skön musik för att vakna till liv så var det dags att bege sig till verkstaden för att fortsätta på mitt smidande. Idag gick det faktiskt riktigt bra. Jag fick klar min femte ring, silverkroppen, och gjorde dessutom klar min jordgubbe. Det var mycket filning som gällde idag kan jag lova. Men jag blev faktiskt nöjd med Jordgubben, lite finslipning och oxidering på de andra så blir det finemang:) På söndag blir det att fortsätta med min sjunde ring, en liten LP-skiva! Nu sitter jag hemma i Vårsta och laddar upp för en tidig uppstigning med lite mys framför tvn. Imorgon är det nämligen dags för Ica-Karro att krypa fram ur garderoben. Efter jobbet blir det dock chokladfestival med Mammi och middag med brudarna:) wiiihoo..





Kommentarer
Postat av: Johanna

Det ser kanon ut stumpan!:)

2010-10-16 @ 00:55:43
Postat av: Elin

INTE NÅGONSTANS STOD DET ATT DU FICK FINBESÖK I VERKSTADEN, JAG ÄR BESVIKEN!

2010-10-16 @ 10:45:15
URL: http://cajjsunk.blogg.se/
Postat av: kungkarro

tack snygging:)

Hahaha elin din korv, förlåt jag skäms jättemycket. Men nu är det kirrat. Kolla mitt senaste:)

2010-10-17 @ 20:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0