Trött på bittra tanter

Helluaa!
Idag har varit en riktigt seg dag, tiden gick allt annat än snabbt helt enkelt. Dagen till ära var en arbetsdag på Ica. Jag var inte direkt övertaggad på att hoppa upp ur sängen imorse och inte blev det bättre av att man var död på jobbet, fick sitta i kassan hela dan för att ingen hade kassatid på schemat, missade min rast för det var så mycket folk, fick dubbla utskällningar och ännu en utskällning av en tant som dampade på mig typ 5min innan jag slutade för hon ville ha rabatt på en kycklingfilee som inte var rabatt på! De två första utskällningarna fick jag av en dam som blev galen för att jag stängde min kassa fast det fanns en annan ledig på andra sidan och innan hon ens hade börjat lägga upp sina varor. Anledningen att jag stängde var dessutom för att jag missade min första rast och skulle ta min andra för att jag hade suttit så länge att varken mitt huvud eller mina skinkor existerade längre:S Den andra utskällningen fick jag för att damen dampa och kunden alltid ska gå först och alltid har rätt! Jag var inte lite knas i huvudet när jag tog mej ut ur den där butiken. Det blev att ta sig hem och slänga sig ut på en MTB runda för att få ut lite ilska och rensa skallen:)
Dagens kod vart iaf: 2400 Kanelbulle (inte så konstigt eftersom det nämligen är Kanelbullens-dag idag)


Lite bilder från helgens maskerad-partaj:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0