Trött, trött, trött, tröttast!

Idag känner jag mig som en zombie! Jag är trött, trött, trött och helt enkelt tröttast:S Idag var det ica arbete som gällde och den här veckan är en vecka där arbetsmyran i mig borde vakna till liv. Just nu sitter jag och lyssnar på Håkan Hellström. Hörde ni vad jag sa, HÅKAN HELLSTRÖM:S Herre gud, det är verkligen inte min grej att sitta och digga honom. Det måste helt enkelt ha något med att jag är galet trött att göra, annars säger jag bara: Hjälp, när sen när bytte jag ut Krokodilen Kaj mot Håkan, inte okej!
Nu borde jag dock ta tag i mitt liv och mina körkortsplaner och träna lite teori, men mina fingrar drar mer åt att trycka på den där lilla mappen på skrivbordet där det står Gossip girl. Kl 19.00 ikväll så ska jag iallafall göra någonting vettigt, ja för då är det faktiskt dags för Gympa premiär i Tullinge. Det är Johanna som håller i gympan ikväll och jag hoppas att det inte blir för jobbigt för jag har inte tränat  styrka på sådär ett halvår och är inte direkt i mitt livs kanonform, så det kommer förmodligen kännas sådär lagom bra i musklerna på jobbet imorgon.
Kl 21.00 ikväll så är det faktiskt en av mina nya favorit serier, dock inte i klass med Solsidan, men ändå riktigt skön serie. Den heter Våra vänners liv, och den ska jag inte missa! Nu ska jag ta mig ärslet ur vagnen och träna lite teori innan jag blir helt hjärntvättad av den här musiken;) P&K

Tack alla som röstat!
Just nu lutar det ganska ordentligt mot bild nr1:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0