Torsdag

Perres bil som blev boxerad av en traktor i leran på Spring-cup.
Längtar lite smått tillbaks, skrattade lagom mycket...


Min zombie-vecka fortstätter att rulla på och det känns nästan som den aldrig kommer att ta slut. Igår stängde jag på jobbet och åkte sedan hem och sov. När jag sov så drömde jag om att jag jobbade och när väckarklockan ringde kl 05.00 så var det bara att hoppa i arbetskläderna igen och ta sig till jobbet. Jag har fastnat i någon konstig koma jag inte kan ta mig ur, jag tror den kallas arbetskoma utan sovmorgon.

Gaah jag har dessutom sämsta samvetet i värden, för jag inte har hört av mig till min kära vän Perre sedan hon flyttade till Kanada. Fy skäms och smisk på mig, inte okej. Så nu ska jag försöka ta mig i kragen och skypa med henne i helgen, eller nej inte försöka jag SKA!!!

Efter jobbet idag så tog jag mig iaf till Johan och Sofia för att leka lite med deas lilla Liv och träna med tjejerna. Det var skönt att slippa träna själv för en gångs skull:) Nu ska jag sleepa för imorgon ska jag upp och hoppa i arbetskläderna för sista gången den här veckan. Efter jobbet ska jag in till stan för att gå på farfars utställning. Han ställer ut sina Intarsia tavlor:
http://www.olleohlsson.com/svenska/konstverk/intarsia.4.5d12d5de126e15e742080000.html

Sedan blir det att njuta av helgen och kanske för att få mamma lite glad, göra mina studentkort klara, sådär ett halvår efter;) Bättre sent än aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0