Strömavbrott

 

Hej hopp! Äntligen händer det något roligt och spännade. Det blev strömavbrott på Ica, wii helt mysigt. Det vart kolsvart och inga kassorna fungerade inte. Vi fick tända små ljus och bjuda på pepparkakor:) Sedan fynda jag en kassa som fungerade och gjorde kunderna glada. Det var helt mysigt, känndes som de skulle komma in någon mördare eller något annat spännande!

Igår var jag och Marren och kirrade nya längdskidor till mig. Nu är det nämligen bestämt att jag ska åka vasaloppet med min käre morbror Hasse! Så nu jävlar gäller det att köra hårdträning så jag orkar hänga med:) Hittade riktigt schysst utrustning så nu kan jag inte klaga på det heller, då är det bara dags att göra något åt hon som ska använde dem. Kvällen avslutades iaf hos fam Lönnkvist med julbak, det var riktigt fin stämning och otroligt god deg:) Nu ska jag fara iväg till måndagsgympan för att träna upp mina muskler inför Vasan!!

 

Ett smakprov på min speedade utrustning;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0