Slaskdags

Nu var det dags igen, självklart, det alla väntat på, det underbara SLASK-vädret är här! Woopa, woopa de e så att man blir glad ända in i benmärgen... or NOOOOOT! Idag har jag spenderat dagen på ica, och iförsej varit nöjd över att jag sluppit vara utomhus men har ändå frusit häcken av mig. Igår hängde jag på ateljén och började spåna lite på inbjudningskorten till vernisagen som farfar och jag ska ha. Jag hann också göra ett halsband till min klockringssamling, dem blev rätt schysst om man väl fattar vad det ska föreställa. Jag ska lägga ut en bild på den här sen och låta er gissa;) Nu har jag bäddat in mig i tre par feta sockor och i martins gigantiska tjocktröja. Mammi har gjort pannkakor som jag ska tjocka i mig, sen ska jag ta pick och pack och bege mig in till stan och gärdet! P&K

Ungefär såhär mysigt tycker jag att det här vädret är!

Kommentarer
Postat av: Elin

Var var du på träningen?

2010-11-09 @ 20:46:39
URL: http://cajjsunk.blogg.se/
Postat av: kungkarro

Jag fick jobba över så jag hann inte:(

2010-11-10 @ 08:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0