Lördag!

Veckan har rullat på snabbt, så snabbt att jag inte ens hunnit uppdatera min blogg. Jag har gjort lite diverse, allt från att smidit silver till att köra backintervaller i liljansskogen. Igår hängde jag med fröken Sundqvist för att käka kokosbollar och studera körteori. Pluggandet gick väll sådär eftersom jag, klantig som jag är, sumpade bort de rätta svaren när vi väl gjort testet. Desto bättre gick kokosbollsätandet, och i slutet rullade de faktiskt på med teorin också. Sedan var det träningsdags ute i Uringe, det var natt orientering på g. Smart som jag är så hade jag värdens tunnaste camouflage vantar som jag fått när jag gick i fyran, dom har liksom hängt kvar, så nu har jag ett par förfrusna tummar som svider sådär lagom mycket. Jag tror att det är dags för mig att gå på vantshopping nästa vecka;) Resten av kvällen spenderade jag framför Idol med min kära syster som precis anlänt från Luleå, Marren och pappi. Blev dock oerhört besviken när min favorit åkte ut, Linnea, hon skulle ju tagit hem hela skiten. Så nu får jag hålla på Olle istället. Imorse vart det en tidig uppgång eftersom jag började jobba kl 7.00. Det var så där lagom gosigt ute när jag skulle fara till jobbet, dock har jag en oerhört sneel pojke som steg upp i ottan och körde mig fram till dörren, me like:) Nu har jag precis kommit hem och ska njuta med ett avsnitt av Gossip girl. Sedan ska jag ta mig ett bad och snygga till mig för då är det dags att åka till Eskilstuna. Mammas bror fyller nämligen 50bast så de blir ett supricepartaj, och sånt gillar jag:) Puss och hej!

Jag är redan trött på att snöpulsa, ge mig sommarvärme och barmark!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0