Helg utan älg!

I helgen blir det partyparty!


Woopa, woopa, äntligen är helgen här! I veckan har jag varit arbetsmyra och kämpat hårt, dock har denna vecka gått ovanligt fort. Ändå är jag galet glad att det är helg, de känns så skönt! Idag kom mina tavlor som jag skickat efter:D Det var en på mig och farfar och ett kollage på mej och johanna med farfars brudkronor. Nu ser jag fram emot att åka till Gärdet och se de som Marren beställde:)
Imorgon ska jag upp och kötta lite intervaller på morgonen är det tänkt. Sedan bär kusten mot Järlagården och Järlas årsfest som jag ska inkräkta. Jag är faktiskt riktigt taggad trots att jag inte tillhör klubben, men eftersom vi inte kommer att ha någon egen årsfest i Tullinge för än tidigast i vår så måste man passa på att tagga lite. Det kommer bli en knaskalas kväll tror jag, något att se fram emot. På söndag är jag bjuden hem till fam Härberg, har dock ingen koll på tiden än men om det inte krockar så ska jag försöka hinna med lite paintball med mina vänner från högstadiet också! De blir najs! Nu känner jag mig faktiskt lite sliten, drog ut och sprang efter jobbet och kände mig piggare och snabbare än på länge, men nu e jag helt väck. Hoppas för guds skull att mina halsmandlar inte är taggade på fight för det är inte jag! P&K

Kommentarer
Postat av: Elin

MEN VA FAN HÄNDE MED MITT FIKA?!

2010-11-20 @ 10:41:40
URL: http://cajjsunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0