Sköna dagar i storstaden


Hej hopp gummisnopp! Helgen har som vanligt flygit förbi i räser fart! I fredags var vi på farfars utställning och myste lite. Klara och Malin hänkade också på och spanade på konstverken. Brudarna, Marren, Anders och jag avslutade kvällen med middag i Malins lägenhet. På lördagsmorgonen mötte jag upp Elin och Klara för en shoppingtur i stan. På eftermiddagen burnade jag och Marren iväg med tåget mot Roterbro för att spendera kvällen hos familjen Härberg. Det blev en riktigt mysig kväll med god middag och glada miner. Imorse tog jag mig till Gärdet för att göra en insats i lägenheten. Jag har lekt husmor än en dag och gjort en make over här, det blev faktiskt riktigt mysigt om jag får säga det själv. Mor min borde också vara stolt eftersom jag nämligen tagit mig i kragen och gjort mina studentkort, woopa woopa! Nu är det ateljé-vecka på ingång, så morgondagens uppdrag blir att börja spåna på layouten på boken och leka lite med brudkronebilderna, kanske också smida något vackert:) Me like...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0