Don't worry, be happy!

Dagen till ära har jag hängt med min kära och älskade farfar:) Hela dagen har jag fått höra dessa visa ord: Don´t worry, be happy. Detta berodde på att vi har spenderat halva dagen med att leta efter mina läppar i silver, de verkar ha gått upp i rök:S Så jag har haft lite små ångest hela dagen. Men det har iaf varit en bra dag och jag har hunnit med en hel del bra grejer. Jag har lärt mig oxidera idag och det var riktigt häftigt. Nu är hela min kollektion med ringklockor klara. Även halsbandet jag började på i måndags är klart. Sedan har jag hunnit med att intervjua farfar om brudkronorna och planerat lite på vernissagen vi ska ha. Johanna har också varit förbi på bildvisning och middag. Nu har vi valt ut alla bilder till boken och jag tror de kommer bli kanonbra. Jag lägger ut lite smakprov här så får ni säga vad ni tycker. Det är Henke Persson och Sara Lundblad som har fotat:)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Otroligt fina bilder tjejen:)Jag tycker att den längst ner till vänster är finast, men alla var verkligen urfina! Känner igen många Josefin klänningar;) haha!

2010-11-10 @ 23:32:28
URL: http://nittioettnollsjutjugo.blogg.se/
Postat av: kungkarro

Tack älsklingstjejen, vad gullig du är! Saknar dej massor<3 haha de stämmer bra du, de är jossans! hihi

2010-11-11 @ 00:05:27
URL: http://apieceofkarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0