Gott och blandat från lång-sm

I helgen vart de full fart på benen, det var dags att ta sig ut i Molkoms skogar för att kötta Lång SM. Efter att ha smitigt iväg tidigare från jobbet med inte allt för nöjda arbetskamrater, fredag efter löning, så tog jag mig till tullinge för att hoppa på minibussen till värmland. Vi bodde som vanligt lite off och en bit ifrån de andra och denna gången i Filipstad, men det var rätt schysst vandrarhem med trevligt sällskap:) På lördagen var det dags för kval och det blev ett hyffsat lopp för min del. Började kanonbra och avslutade fint men tog mej runt på några rejäla snurrar där imellan. Men jag blev 7a i kvalet och tog mig till final. I finalen rullade de på riktigt fint för mig, tills jag missade på långstreckan och tappade 7min. Det räckte till en 10plats i D20 och de va ju inte helt tokigt, men dock inte helt nöjd efter mitt bommande. Efter en regnig prisutdelning fortsatte dagen och kvällen med lite firande eftersom jag blivit en så stor flicka och fyllde hela 19barre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0