En dag på jobbet!



Efter att ha njutigt av min sista sommarlovsluft med lite krocketspel och lek så var det dags att återgå till livet som arbetsmyra. Min planering av arbete har inte riktigt blivit som jag tänkt mig, men efter lite trix och trax så börjar det nog ordna upp sig. Det var nämligen meningen att jag skulle spendera kommande året åt att hänga i min farfars atejé på mossebacke och ägna mej åt silversmide men samtidigt jobba lite extra några dagar i veckan på kära ica Solbo. Planen krachade lite då jag fick höra förra veckan att jag hade fått heltidsjobb och inte kunde byta bort de. Men idag tog jag mej i kragen och försökte lösa mina problem och jag tror det kommer att ordna upp sig rätt bra:)
Nu ska jag slänga i mej lite schysst käk och ta mig in till stan för att spendera kvällen framför bioduken med perre-rälsbussen och miss sunk!


  • Dagens kod (mest använda): 4046 Avokado
  • Dagens sämsta: Kassa1 dog samtidigt som kassa2 vågen la ner samtidigt som kassa3 fick damp.
  • Dagens bästa: En lagom förvirrad kvinna: - du tjejen, du borde verkligen satsa på att bli fotomodell!

Kommentarer
Postat av: JP

Du glömde Ellen, dålig stil;) Ska bli bättre på att kommentera!

2010-08-24 @ 11:48:17
Postat av: KungKarro

Joo ja vet, helt sämst av mej! Ska bättra mig, ja lovar;)

2010-08-26 @ 22:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0