Torsdag


 

Ica-Karro och gänget

Morgonen startade kl 05.00 då det var uppstigning för fröken Ohlsson, woopa woopa ja började nämligen jobba kl 6 imorse. Dagen rullade dock på rätt fint trots att jag var allt annat än pigg, 6 koppar kaffe höll mig vid liv!
Veckan har varit fullspeckad med arbete, träning och lite annat smått och gott. Nu börjar jag acceptera att man inte kan slappa runt och ha lov hela livet och att världen inte går under för att jag inte fått in tillräckligt många schteek timmar i sommar och att det är okej att gå runt och se ut som ett levande lik.
Jag har iaf hunnit med en hel del roligheter i sommar och i förrgår fick jag en fin liten påfyllning på kontot, sånt gillar jag:) Jag är dessutom oerhört stolt över mig själv att jag lät mig bli medtvingad att springa terräng-km i tisdags, jag som lyckats mygla mig undan sedan jag var 15, men nu var det dags att plågas igen. Det gick dock inge vidare, men huvudsaken är att jag tog mig dit och försökte övervinna min skräck mot årets värsta "tävling".
Igår var en betydligt roligare kväll än i tisdags, för igår var det buggkurs på schemat. Mr Lauri skötte sig fint då han försökte få styr på våra vilsna fötter och placera oss till rätta. Trots att jag var sliten efter en lång dags arbete så tyckte jag att jag skärpte till mig rätt bra, ja de vill säga bra för att vara jag, har ju trots allt noll taktkänsla och är helt tondöv.
Här näst ser jag fram emot buggfight ute på de riktiga banorna mot oldisarna, helt taggad! Nu är det dags att rikta taggadet mot SM som är i helgen.
Imorgon bär det av mot värmlandsskogarna och Karlstad för att kötta järnet på lång-SM, go, go, go.....

Kommentarer
Postat av: Se

kommer du på fredag ska du få en riktigt buggfight kan lova! ;)

2010-09-19 @ 00:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0