Söndagkväll på sjukan

Det här är första lediga helgen på länge. Jag har i stort sett jobbat sen innan jul känns det som. Så den här helgen blev en riktig slappis helg. I fredags började jag dagen med att storstäda i mitt rum, vilket inte hänt på väldigt länge. Sedan spenderade jag och min nyblivna "sambo" haha, resten av dagen på Ikea. Ikea är nog min absoluta favorit affär. Jag bara älskar att vara där, skulle nästan kunna bo där. Dessvärre kan jag inte säga att min kära pojkvän tyckte desamma:P vi hade iaf en väldigt mysig dag och hittade massa bra och fina grejer. Eftermiddagen bestod av hoppstyrka i Tumba och sedan anlände miss Sundqvist och herr Jonas. Vi bjöd nämligen in paret på monopol kväll:P Lördagen blev en övningskörningsdag i stan och storhandling av mat och diverse till lägenheten. Sedan hade vi myskväll med min favoritmat, fondue. Det jag ännu inte nämt är att min lilla sockertopp till pojkvän har blivit sjuk och hostar som jag vet inte vad. Vi skulle åka långpass i onsdags men jag avbröt de efter 1.45 för min hals inte va någe vidare. Det konstiga var att på kvällen så var de istället för mig, Martin som blev jättesjuk. Så nu sitter vi på sjukan och väntar på att han ska få någon hjälp. Vi har suttit i 1h nu och jag gissar att det kan bli en hel del fler. Jippi

Kommentarer
Postat av: elin

Segt. Går det bra?

Jag tog bilden, det är därför fjärren var så bra :P

2011-01-30 @ 22:13:14
URL: http://cajjsunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0