Jag ser ljuset

Nu är det silversmide som gäller:P Jag kommer att gå ner på tider på jobbet och satsa lite mer på smide och verkstaden. Efter nästa vecka kör vi igång. Den senaste månaden har varit kaos, allt har varit helt snurrit men nu börjar det äntligen styra upp sig lite. Det känns så skönt att få tänka lite på sig själv och vad jag behöver. Nu kommer jag ha mer tid för det jag tycker så hilma mycket om och samtidigt hinna med träningen som jag fått lägga lite halft på hyllan ett tag. Nu jäklar! Jag är också glad för nästa helg kommer jag förmodligen ta pick och pack och förflytta mig in mot stadens hjärta och därmed mitt eget lilla hjärta som just nu bor på Gärdet:)



Veckans låt:)



Kommentarer
Postat av: Tudie

tjooo bruden! :) eftersom fejjan ar totally forbjuden i Kina kom jag pa att jag faktiskt kan skriva en liten trudilutt pa din fina blogg!! Jag hoppas du hare toppenknoppen dar hemma! Vad fina marrens present blev forresten, du ar ju sa duktig! :D

Vi ar i en stad som heter Nanning i sodra kina nu.. imorrn aker vi troligtvis till Vietnam! Vi vill ha mer varme!! :) Men annars ar allt bara bra, jag ar lite trott pa alla kinesgubbstrutttar som roker narsomhells och varsomhelst.. alltsa lever vi typ i cigarettrok hela dagarna.. uaahh, ackligt!!

Men snart nar vi kommer till Vietnam far vi tillbaka fejjan.. sa da kan vi ha lite battre konversationer! :D Pussss babee!! Miss yaa! <3 <3

2011-01-26 @ 06:28:32
URL: http://restillenkines.blogg.se/
Postat av: kungkarro

Heey sweet! Gud va roligt att höra från dej vännen! Spanade in på er blogg och det ser ut som de varit lite kyrligt, burri, de va som jag sa:p På med dunjackan bara;) Vietnam låter snajsigt, e helt avensjuk! Jag vill också åka, är så sjukt trött på kalla tråkiga gråa Sverige:S Hoppas ni har det toppen bra nu, som jag vet att ni har det! Tänker på dej. Pusspusspuss bejb<3

2011-01-29 @ 17:19:02
URL: http://apieceofkarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0