Helgen har anlänt

Äntligen är det helg, wihoo! Jag tänkte börja med att gratta min käre pöjk som fyllde år igår:) Så igår firade jag Marren med diverse trevliga prickar hemma hos hans päron i Upplansväsby. Det vart en trevlig kväll med massa mys. Dessutom så börjar jag känna mig lite frisknare och frächare de senaste dagarna, så de är ett plus. Dock är mitt huvud ute och snurrar rejält, allt är kaos just nu! Jag har tusen bollar i luften och jag vet inte riktigt om jag kommer få grepp om en enda. Så jag är helt enkelt förvirrad, helt och hållet borta i mitt lilla huvud. Men men vad ska man göra, allt kommer förhoppningsvis att lösa sig så småning om. Idag har jag varit i Södertälje med pappsen och övningskört, annars hade jag tänkt att det skulle bli en riktigt lugn helg så att jag hinner bli frisk och kry till next weeks worke! Puss och Kram

 

Det här är Marrens present från mig:)
Kanske också en del av Klassikern i silver, Vasaloppsdelen..

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så underbar älskling världens bästa tjej som gav världens snyggaste och bästa present tusen tack min underbara kalaspingla, du ska se att allt kommer falla på plats då småningom om man bas ger det lite tid. Älskar dig

2011-01-15 @ 22:42:33
Postat av: Anonym

ni är så jävla bra :)

2011-01-16 @ 21:19:42
URL: http://ellentuva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0