Flytt på g

Hej hopp! Nu är det flytt på ingång. Jag har nämligen tagit pick och pack och flyttat in till stan. Flyttar ihop med Martin på Gärdet. Det kommer nämligen passa mycket bättre när jag tänkte vara i ateljén i veckorna och jobba på helgerna. I onsdags var jag ledig och tog mig tid att leka hemmafru och storstädade och fixade i lägenheten. Idag tänkte vi ta oss till Ikea för att köpa lite smått och gott.
I helgen hade vi planerat en tripp till Harsa där vi skulle åkt skidtävling inför vasan, men de planerna är bara att slänga i papperskorgen för både Martin och jag har blivit sjuka. Jag har dock bara ont i halsen som vanligt men Marren har feber och ligger och åmar sig i sängen hela dagarna;) Så helgen får istället bestå av lite övningskörning och fixande i lägenheten:)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0