Fredag

Hej hopp! Den här veckan har varierat lite, jag jobbat en del och varit i verkstaden. I måndags var jag med farfar på ateljén och fortsatte på min skål. Om allt flyter på bra så är den klar nästa vecka:P Sedan gjorde jag ett halssmycke som föreställer ett kärlekspar, men de har farfar inte sett ännu så det blir nästa veckas suprice! Idag har jag varit med Elin och Martin i skärholmen för att köpa lite mysiga saker till lägenheten. Vi toppade detta med en härlig lunch inklusive fika på Ikea:P Va dock lite ledsen att vi inte hade tid att ta en shoppingrunda där med. Blev däremot glad igen när Elin och jag körde Gossip girl maraton hos henne och Jonas! Nu är jag på väg hem från träningen i Tumba. Tåget jag åker skulle gått 17.50 och gick istället 19.15 haha. Nu ska ja ha myskväll på gärdet och ladda för morgondagens arbete och helgens skidpass. Förutom all kaos i trafiken så är jag glad för snön, nu hinner jag ladda upp in för vasan:P



Elin och Karro ÄLSKAR Ikea, Martin tycker dessvärre inte desamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0