Fredag på skidor!




Nu börjar det dra ihop sig, den senaste veckan har jag taggat igång på riktigt inför Vasan. Nästa söndag smäller det, alltså bara lite mer än en vecka är det kvar fram tills Vasan! Idag känner mig lite små orolig för att jag inte har hunnit träna tillräckligt mycket, men samtidigt måste jag tänka att enda anledningen att jag köra detta och klassikern är för att det ska vara roligt och för att jag ska få tillbaka lite självförtroende och bli taggad! Så nu ska jag bara försöka tänka på hur roligt jag ska ha, det ska bli en utmaning! Efter veckans intervallpass och gårkvälls skidpass på 2,5h så var jag lite sliten i armarna imorse, men dagen fick ändå börja med ett lite längre skidpass. Det blev samma som dagen innan men kändes ändå lättare än jag trott. Det som dock känns bäst är att kunna ta bilden och köra själv till skidspåret och vara ute och träna precis så länge som jag vill! Igår fick jag hämta ut det riktiga körkortet, de kändes sååå bra! Jag kanske har kollat på det 15gånger, bara för att se om det verkligen stämmer, det är faktiskt jag på bilden och det är mina perssonuppgifter. Helt knasigt känns det! Speciellt att sitta själv i bilen, man känner sig nästan som en brottsling, dock är det väldigt skönt att kunna bestämma själv. Dagen fortsatte iaf till Skärholmen och Kungenskurva med pappi! Vi var på jakt efter utrustning inför Vasan. Det blev en nya liten ipod att träna med, nya speciella hörlurar att träna med, ny skidjacka och skidbyxor. Nu ska jag bara chilla och ladda upp inför morgondagens arbete, börjar nämligen kl 7:S Jag kanske hämtar Marren i Tumba också, bara för att jag är så taggad på att köra, wiihooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0