Team KP





Idag har jag spenderat dagen på Ica. När jag satt där och lite diskret försökte gömma mig bakom korgarna i kassan så kom jag plötsligt på en grym ide. Om ni inte redan visste de så e jag helt less på att tävla. Hela våren, sommaren och hösten har varit ett skämt! Nu snackar jag alltså om min så kallade orienterings "karriär";) Jag tränade som en liten gris förra vintern i hopp om att jag skulle få lite flyt. Men de där flytet kunde jag stoppa upp någonstans. Jag har inte haft något flyt för 5öre. Så nu tänkte jag lägga skogsspringandet lite lätt på hyllan ett tag för att satsa på något nytt:P Visst ska jag träna teknik och löpning och hela köret men jag tänkte sikta in mig på att köra klassikern nästa år. Antingen tjejklassikern eller spana på andra grejer som är lite multisport inspirerade. Jag är fett sugen på att kompinera löpning, cykling och paddling på nått snajsigt sätt:) Så självklart drog jag iväg ett smyg-sms till min kära vän Johanna "rälsbussen" Persson. Hon var också taggad och nu e ja såå sugen på att bilda team KP (Kaygay and Perre)! Dock ska Perre som hon kallas dra ifrån mig snart och fara till Kanada, den råttan, men jag tror det kommer att fungera ändå! Nu känner jag att suget börja komma igång igen, jag är taggad:D
Nu ska jag byta om och dra iväg på intervallträning, sedan är det bara att ladda inför halkbanan imorgon, woopaa, woopa!

Kommentarer
Postat av: JP

SJÄLVKLART ÄR JAG PÅ!! Kommer bli jätteroligt:)

2010-09-28 @ 23:06:23
Postat av: JP

Vad söta vi är!

2010-10-03 @ 22:56:44
Postat av: kungkarro

Om vi är:P Faaan va kul de kommer bli! Är taggad till 1000, wiihoooo:)

2010-10-04 @ 21:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0