Karro fixar


Hej hopp din lilla snopp:)
Idag har jag varit vääääääääääldigt duktig, för idag har jag stor-STÄDAT mitt rum!! Oj, oj, oj detta händer inte direkt varje dag så de fanns en hel del att göra. Men nu jävlar e de gjort och jag är helt nöjd att jag tog mig i kragen och tog fram min käre vän dammsugaren. En riktigt bra uppfinning det där med dammsugare, den bara tar all skiit från allt och alla och ger ingenting tillbaka, helt schysst! Men men nog om städning, det är som sagt inte mitt favorit ämne, så jag kan istället dra en genomkörare om vad som hänt i veckan.
Denna veckan har mest bestått av jobb, näsdukar, nässpray, c-vitaminer och sömn. Ingen vidare vecka alltså, känner att det finns risk för ännu en halsfluss som smyger sig på. Det var ingen höjdare att sitta i kassan utan röst och igentäppt näsa heller, när de enda som var slut i hela butiken var nässpray. Men igår avslutade jag sista arbetsdagen för veckan med middag i stan men Amanda och Matilda. Två riktiga stollar de där, men mycket trevligt hade vi.Nu har jag dragit fram en retrooutfit ur garderoben och sitter och väntar på att Marren ska bli klar så att vi kan ta oss en shoppingtripp innan vi anländer till familjen lökpöks hus, det är nämligen lite kalas där i kväll. Jag hoppas på mycket lekar, fiskdamm och en feeeeet tårta;) puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0