En täppt näsa

 

Igår vaknade jag med två tennisbollar i halsen och idag har jag drängt min näsa med nässpray för idag låter jag som en riktigt snorunge. Man är inte jättetaggad på att dra på sig arbetskläderna och cykla till Ica. Idag är en sån dag då man bara vill behålla pjyamasbrallorna på med ett paket glarre i famnen och dra på ett avsnitt av solsidan:) Men icke icke, nu e de bara att ta ärslet ur vagnen, slänga i sig lite frulle och trampa iväg till mitt kära arbetet, wiiihooooo. Kan dock se fram emot next week då jag får spendera min tid i ateljén. Det har nämligen löst sig en aning med silversmidandet. Nu kommer jag kunna hänga i verkstaden så fort jag har tid över:) De gillas!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0