Det är inte lätt när det är svårt

 

Idag har jag dampat lite för idag gick det inte riktigt som jag ville att det skulle gå. Morgonen började inge vidare när jag skulle löda på en guldkula och alla gamla lödningar sprack och flöt ut över hela klockan. Då var jag inte så jätte kalas. Sedan började jag få fart på smidandet och började jobba på mitt femte par. I slutet blev det dock lite knas när jag skulle gå loss med tandläkarborren och den ballade ur och repade hela grunden. Inte någe vidare lyckat helt enkelt. Men sedan började jag planera och fundera ut hur jag ska lägga upp layout och bilder till boken jag ska göra. Här ser ni bilder på tre stycken av de sju brudkronorna farfar har gjort:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0