Utbränd

Hej hopp! Nu är jag tillbaka efter mitt brake på sådär en och en halv vecka. Den senaste veckan har bestått av jobb, träning, mat och sömn. Jag har inte varit gladaste flickan i stacken helt enkelt. Jag är trött och sliten! Ja, näst inpå UTBRÄND. Jag kanske ska gå i förtidspension redan nu? Om mitt liv inte blir roligare än såhär så dör jag. Idag är min första lediga dag på vad som bara kanske för er är en liten kort vecka, men för mig känns som ett par miljoner år:S Jag började dagen med ett försök att få igång mina slita muskler genom ett skidpass, men en blandning av träningsvärk och allmän trötthet gjorde att det mer kändes som att jag åkte bakåt än framåt. Dagen fortsatte med julshopping i stan med min kära vän Johanna. Det vart mycket köande och dessto mindre shopping. Jag var lagom glad när jag stått i kö på Cervera i en evighet och sedan fick veta att de bara fanns en produkt kvar av det jag tänkte köpa och att den var trasig, jippi. Shoppingen fortsätte med massa strul och korkade kassörskor, men tillslut började det arta sig och jag tror att jag lyckats få ihop de flesta klapparna iaf. Nu ska jag spendera kvällen i min sköna soffa och imorgon bär det av till släkten i Eskilstuna, sedan är det bara att se fram emot en ny vecka fylld av arbete, woopa, woopa;)

 

Jag muntrar upp mig med en bild från vernissagen;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0