En lyckad kväll

I onsdags var det vernissage på Mossebacke och jag fick för första gången visa upp mina saker på riktigt. Farfar och jag sprang runt hela förmiddagen och fixade och donade. Kvällen vart sedan en succé, det kom massor av trevliga människor och det var en underbar stämning. Tack alla som kom och förgyllde min och farfars afton! Jag hade hur kul som helst, och fick en känsla av att det är det här jag verkligen vill hålla på med. Jag vill ha utställningar och vernissager och allt möjligt shossan.
Igår spenderade jag min dag i ateljén och smed på ett par nya manschettknappar och ett par örhängen. På kvällen hängde jag med Espen på järlas nattcup och sprang nattorientering. Det gick katastrof dåligt på träningen men som tröst så fanns det ett berg med pannkakor som Marren hade lagat i lägenheten när jag kom hem. Efter en mysig kväll med Espen och Marren så är det nu dags att packa väskan och ta sig in till ateljén och börja smida. P&K

Kommentarer
Postat av: Petter

För oss som var losers och inte var där: Bilder bilder bilder!!!!

2010-12-10 @ 21:13:24
Postat av: kungkarro

Haha faktiskt, är lite besviken på er Petter! Inte okej;) Men bilder ska levereras från sunkan, sen kommer dom!

2010-12-18 @ 20:28:32
URL: http://apieceofkarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0