En dag i ateljén

Idag har jag hängt med min favorit persson, min kära farfar!
Efter att ha tagit ut lite sovmorgon så slängde jag mig på tåget in till stan. Efter lite mysfika och snicksnack så satt jag igång med lite arbete. Dagens lektion var att lära sig sisselera i beck. Detta skulle enligt farfar ta 15år att lära sig, jippiiiii, men någonstans ska man väll börja. Jag satt i ca 4h och kämpade med små hammare och krimskrams för att få ut två ansikten ur silvret, som farfar kunde gjort både bättre och snyggare på sådär en fjärdedel av tiden. Men snart så sitter de ska ni se, jag fick i allafall en riktig rolig och lärorik dag:)



Kommentarer
Postat av: Tove

Så du lyckades smita från jobbet och ta dej dit ;) haha 15 år ja det låter ju lite kämpigt.. skulle vara kul att få se en liten bild på dina konstverk sen också. ;)

2010-08-31 @ 15:51:06
Postat av: Erica

Vad roligt att se underbara bilder på dig och Olle!

2010-11-23 @ 12:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0