Silverkompassen visar vägen

Hej hopp små vänner!
Det är ganska tyst på den här bloggen måste jag säga. Anledningen är att jag satsar mer på att jobba och sedan lägga ut bilder på det jag skapar här. Den senaste tiden har jag hunnit med mycket. Sedan svampen vart klar så har jag gjort några beställningsjobb men annars har det mest handlat om mina små löparskor. Jag tänker dock inte avslöja för mycket om det än och bilder tror jag får komma upp senare på detta, men jag kan säga att det är något alldeles extra;)
Just nu jobbar jag med flugor i silver, alltså inte flugor som surrar utan som man kan sätta på skjortan. Flugorna har former av godiskarameller med olika mönster. De senaste flugorna fattar jag stenar i olika färger för att få lite härlig kontrast till silvret. Jag har även målat en hel del senaste tiden, ska försöka få någon trevlig prick att fota mina små tavlor snart;)

Här kommer en färsk bild tagen av Elin Sundqvist, på min kompass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0