Polen here i come!

Hej hopp! Nu är jag i Polen på träningsläger. Vi kom hit igår och har redan hunnit vara ute och köttat en hel del fina pass. Vi bor på hotell Murat, samma ställe som jag bodde på i höstas. Terrängen är grym, grymt jobbig men även grymt rolig. Den passar mig rätt fint, man kan löpa på rätt ordentligt. Dock behöver ja ut och öva, öva, öva på tekniken. Detta är nämligen första gången ja kör på karta sen i höstas, så är lite ringrostig. Jag håller också på och klurar ut en ny strategi som jag kan köra på, något som får mig att fokusera bättre! Nu ska vi snart ut på eftermiddagspasset och kötta ner de Polska skogarna;) De blir finfint! Vad gör vi? NU KÖR VI!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0