Sjukling!


Hej hopp! Den här veckan har jag varit en riktig sjukling! Blää säger jag bara, mina halsmandlar är som tennisbollar och hela huvudet kockar och bubblar över. Jag som måste ut i spåret och träna inför Vasan, så här får det inte vara. Sen är jag stressad med allt jobb och smidet och körkort och allt annat här i världen. Allt känns mest kaos just nu! Hjälp! Men igår paltade jag min in, trotts sjukan, till stan och smed färdigt på mina manschettknappar. Jag hade inte träffat farfar på jättelänge så det var roligt. Nu har jag vilat upp mig lite för nu ska mammi och jag ut och övningsköra till Hörningholmsslott och leverera manschettknapparna till Caroline och Carl Bonde:)








Kommentarer
Postat av: Elin

Du haar fått sms

2011-01-13 @ 19:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0