Onsdag

Idag har jag gått in i plugghästsflåset, nu har jag hettspluggat som en stucken gris för att förbereda mig inför teoriprovet! I veckan har jag suttit på kvällarna efter jobbet och studerat, men idag var jag ledig så då har jag suttit hela dagen och tryckt in massa gojjs i skallen. Nu jäklar har jag gått in för att klara det här, det finns inte på kartan att jag inte ska göra de. Körkort here i come! Igår var jag även på risk 1an innan jobbet, det var KanonKul, or noot, 0 av 0 toasters om jag får betygsätta det själv. Nu känner jag att jag är tillbaka i de gamla gymnasietiderna där man spenderar dagarna med att trycka in massa text i huvudet. I det här fallet tycker jag faktiskt att det är helt okej, eftersom jag ändå måste kunna allt det här, plus att jag snott ett schysst datorspel av Marren som jag sitter och nöter på. Nu är har jag nått över 10 000 poäng och då får man ett guldkort, woopa!

Idag har jag även hunnit åkt sidor med Marren, vi åkte 32 km, Vasan here i come!

Bild från Nyårsafton!
Göran saltar min tårta och jag märker som vanligt ingenting:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0