Fredagskväll med Lotta

Idag har jag spenderat dagen i ateljén på söder. Jag har suttit och försökt fila ut små människor på kanten till min skål. Det gick si så där, det var inte det enklaste jag gjort kan man väll säga :P Nu sitter Marren och jag på tåget påväg hem till Vårsta. Jag börjar nämligen jobba kl 7 imorgon bitti. Ikväll har vi umgåtts med Martins käre mor, Lotta:P Vi blev bjudna på finrestaurang i Vasastan, restaurang "Rött". Det var jättegod mat och ett väldigt mysigt ställe. Jag och Lotta lyxade till oss med hjortytterfilé medans Martin gick in för de sotade ankbröstet:P Nu ska jag hem och ladda för morgondagens arbete. Tack för en kanontrevlig kväll Lotta:P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0