Myshelg

Helgen började med lite workii workii på lördagsmorgonen, sedan tog jag mig till stan med päronen för att spana in Chokladfestivalen på Nordiska museet. Mammi gick loss på läckerbitarna och jag smocka i mig alla smakprover jag kom åt. När vi var lagom trötta på all choklad så begav jag mig mot Saltsjöbaden för att äta lite mysmiddag hemma hos Malin Sandström med Klara, Elin, Malin, Ellen och Linnea. När vi myst klar och pumpat ut allt skvaller som vi bara så tog jag mitt pick och pack och åkte hem till Marren på Gärdet för att fortsätta min myshelg. Idag tog jag mig lite sovmorgon innan jag begav mig till ateljén. Jag gjorde klar min sjunde klockring, lp-skivan. Nu ska den bara oxideras så att den blir svart och fin:) Sedan fick jag finbesök på verkstaden av min vän Elin,  som även var på besök i veckan och blev lite bitter för att jag missade att nämna henne i bloggen. Vi tog oss en liten fika och njöt av det fina höstvädret. Nu har jag tagit mig hem till Vårsta för att ladda upp för en vecka fylld av arbete. Det blev fin söndagsmiddag med päronen och nu lite mys framför tvn som avslutning på min myshelg:)
Glömde tyvärr kameran i helgen men fick iallafall några halvsuddiga med min tell:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0