En bra start på en bra vecka!

Efter en knasig helg med upp och nergånga är det dags för en kungkarro vecka:) Me like! Det är alltså min favorit vecka varannan vecka. Dagarna spenderar jag på verkstaden på Mossebacke och kvällarna hos Marren på Gärdet, kan det bli bättre? Nä jag tror inte det!
Idag har jag jobbat med min nya klockrings kollektion. Jag vart klar med gruden till de tredje paret idag. Slipade, filade, sågade och lödde en hel del idag. Farfar och jag spånade också lite på ideer om en ny bok/ katalog till hans brudkronor. Vi hade även en hel del andra roliga ideer och planer. Det var helt enkelt en lyckad dag. Nu har jag varit ute på en liten löptur med min vän Johanna Lönnkvist (Lökpök) och efter detta slängde vi i oss lite lassagne och satte oss ner för att titta på Biggestloser. En degig med sportig kväll helt enkelt. Over and out:)




Perre Rälsbussen Persson
Lämnar oss för ett schteekigare place!

(Ica) Jerry, Flintkalle, (perre) Perry

Idag stack vår kära vän till Kanada. Hon kommer inte tillbaka för än i april:( Jag kommer att sakna henne galet. Se nu inte till att glömma bort mig din knasiga korv. Jag håller tummarna för att min pingla kommer att ha det grymt och galet borta i snöparadiset. Jag är helt avensjuk men hoppas ändå att det kommer bli toppen roligt för min toppentjej<3



Så här mobbad hoppas jag inte att du blir i Kanada;) hihihi..

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha oh vad gillig du ar snygging! Kommer sakna dig, men jag hoppas ocksa att jag inte blir sadar mobbad for da far jag nog hemlangtan;) PUSS

2010-10-12 @ 23:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0