Dagens efterlysning

Idag har Henke hjälpt mig att fota lite mer på kronorna. Vi var på Mossebacke och lekte lite, jag tror att det blir riktigt schyssta bilder till farfars bok:) Vi byggde ett litet bo till fågeln och rotade runt bland rötter och blad till kronorna. När vi var klara med bilderna så var jag och Martin på glasögon jakt. Detta var inga vanliga glasögon vi letade efter utan mina silver glasögon som jag gjorde i våras. Mina läppar har nämligen försvunnit. Jag har som ni förstår lite lätt panik över detta. Förhoppningsvis har de bara glidit under något skåp eller nått så jag ska försöka att inte bli helt tokig i skallen. Men för säkerhets skull så lägger jag in en liten efterlysning här. Så om ni ser några blänkande läppar ligga och skräpa på gatan så kan ni vara söta och plocka opp dem;)
Efter letandet så begav jag och Marren oss hem för att ta oss ut på en liten löptur och sedan fira min käre far på Farsdag! (vi köpte en kniv med en inbyggd svampborste i, på designtorget i present)

Här har ni en bild på mina efterlängtade läppar..






over and out J.I Karro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0