En mindre julig jul!

Nu har jag haft juluppehåll från bloggen ett tag, det har varit riktigt dött här. Det jag har ägnat min tid åt är arbete. Jag jobbar varje dag fram tills nyårsafton och jag jobbade igår och idag också:S Roligare än så har det inte varit;) Men gårdagen var mysig i alla fall, när jag väl jobbat klart så åt vi julmiddag och öppnade klappar för fulla muggar. Silversmidet har stått still sen i måndags, då arbetade jag med mina manchettknappar hela dagen. Dom är nästan färdiga, det ska bara lödas på en sista del på dem, sedan är dom perfekta:)
Samtidigt som jag jobbar så sitter jag och funderar på vad mitt nästa projekt ska bli. Jag ska senare få lära mig hur man smider ut en skål, men nu är jag sugen på att göra en till liten kollektion:) framöver blir det fokus på att jobba, försöka träna inför Vasan och öva körkortsteori, så smidet kommer nog att stå still i några veckor tills jag har fått styr på saker och ting. Jag kommer iaf inte att göra några stora saker än så länge, men jag ska fundera ut några roliga förslag:)
Nu ska jag ut och sätta mig i soffan och njuta av de lilla julkänslan jag har tid att uppleva;) God jul på er alla, hoppas ni har en toppen helg!




Marren fotade några av mina smycken som blivit sålda
så att jag inte ska glömma bort dem:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0